درباره مستر ووچر

ورود شما را به جمع مسافران عزیز میستر ووچر خوش آمد میگوییم . علاقه  و اشتیاق ما به آسان سازی و سرعت بخشیدن به مراحل تهیه مقدمات سفر از اطلاعات اولیه گرفته تا جمع آوری مدارک سفر ما رو بر این داشت تا با شکلی جدید در خدمت شما متقاضیان عزیز باشیم .

همه ما روند طولانی ، پر پیچ و خم و خسته کننده درخواست ویزا را تجربه کرده ایم . از سال 1382 به عنوان مجموعه برگزار کننده تور و ارایه کننده خدمات ویزا همیشه در زمینه  درخواست ویزای مسافرتی در کشورهای مختلف از جمله اروپا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، امارات و بسیاری از دیگر کشورها فعالیت داشته ایم و شاهد آن بوده ایم که افراد بسیار زیادی هر بار برای تهیه انبوهی از اسناد تکمیلی سفارت مانند رزرو پرواز و هتل ، فرم‌های درخواست، برنامه‌های قرار ملاقات، برنامه‌های سفر، اوراق بیمه، نامه های تمکن و گردش حساب و موارد دیگر با چه مشکلات و چالش هایی روبرو هستند . در بررسی های خود متوجه شدیم که چک لیست های ارائه شده توسط سفارت های اروپا ، آمریکا ، کانادا و ... می تواند در راهنمایی افراد از طریق الزامات مستندات بسیار مفید باشد. با داشتن این دانش و تجربه چندین ساله ، تصمیم گرفتیم که این امور از مشاوره تا روز قرار ملاقت را خودمان در دست گرفته  و تمام مدارک لازم را برایشان آماده کنیم.

 طی سال‌های طولانی ، ما مشاور مورد اعتماد متقاضیان خود در زمینه ویزا و مسافرت هایشان بوده ایم و به آنها  کمک کرده ایم  تا ویزای سفر خود را با موفقیت دریافت کنند.

حالا با استفاده از تجارب و دانش خود می‌توانیم با خدمات مشاوره ، پرواز، رزرو هتل، نامه‌های پوششی شخصی، برنامه‌های سفر ، برنامه‌های سفر روزانه و طیف وسیعی از خدمات دیگر برای پشتیبانی از درخواست ویزا در خدمت شما عزیزان نیز باشیم .

ما کنارتان هستیم تا سؤالات شما رو پاسخ و برنامه ریزی سفر شما را بدون نگرانی و دغدغه انجام دهیم، و در عین حال اطمینان حاصل کنیم که تمام مدارک لازم برای هموار کردن مسیر ویزای خود را فراهم کرده اید . آرزوهای سفر شما برای ما مهم است و با شما هستیم تا سفرتان را به سفری خوش و لذت بخش تبدیل کنیم.