ارسال درخواست

اعتماد شما به مستر ووچر

درباره مستر ووچر

ورود شما را به جمع مسافران عزیز میستر ووچر خوش آمد میگوییم . علاقه  و اشتیاق ما به آسان سازی و سرعت بخشیدن به مراحل تهیه مقدمات سفر از اطلاعات اولیه گرفته تا جمع آوری مدارک سفر ما رو بر این داشت تا با شکلی جدید در خدمت شما متقاضیان عزیز باشیم .

همه ما روند طولانی ، پر پیچ و خم و خسته کننده درخواست ویزا را تجربه کرده ایم . از سال 1382 به عنوان مجموعه برگزار کننده تور و ارایه کننده خدمات ویزا همیشه در زمینه  درخواست ویزای مسافرتی در کشورهای مختلف از جمله اروپا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، امارات و بسیاری از دیگر کشورها فعالیت داشته ایم و شاهد آن بوده ایم که افراد بسیار زیادی هر بار برای تهیه انبوهی از اسناد تکمیلی سفارت مانند رزرو پرواز و هتل ، فرم‌های درخواست، برنامه‌های قرار ملاقات، برنامه‌های سفر، اوراق بیمه، نامه های تمکن و گردش حساب و موارد دیگر با چه مشکلات و چالش هایی روبرو هستند . در بررسی های خود متوجه شدیم که چک لیست های ارائه شده توسط سفارت های اروپا ، آمریکا ، کانادا و ... می تواند در راهنمایی افراد از طریق الزامات مستندات بسیار مفید باشد. با داشتن این دانش و تجربه چندین ساله ، تصمیم گرفتیم که این امور از مشاوره تا روز قرار ملاقت را خودمان در دست گرفته  و تمام مدارک لازم را برایشان آماده کنیم.

 طی سال‌های طولانی ، ما مشاور مورد اعتماد متقاضیان خود در زمینه ویزا و مسافرت هایشان بوده ایم و به آنها  کمک کرده ایم  تا ویزای سفر خود را با موفقیت دریافت کنند.

حالا با استفاده از تجارب و دانش خود می‌توانیم با خدمات مشاوره ، پرواز، رزرو هتل، نامه‌های پوششی شخصی، برنامه‌های سفر ، برنامه‌های سفر روزانه و طیف وسیعی از خدمات دیگر برای پشتیبانی از درخواست ویزا در خدمت شما عزیزان نیز باشیم .

ما کنارتان هستیم تا سؤالات شما رو پاسخ و برنامه ریزی سفر شما را بدون نگرانی و دغدغه انجام دهیم، و در عین حال اطمینان حاصل کنیم که تمام مدارک لازم برای هموار کردن مسیر ویزای خود را فراهم کرده اید . آرزوهای سفر شما برای ما مهم است و با شما هستیم تا سفرتان را به سفری خوش و لذت بخش تبدیل کنیم.

سوالات

آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سؤالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول کاربران

روش دریافت پکیج طلایی چگونه است ؟

الف) ابتدا جزئیات اولیه مانند کشور و شهر مقصد مورد نظر سفر خود را برای دریافت مشاوره ( در صورت نیاز) ، تاریخ سفر  و نوع هتل درخواستی را مشخص و سفارش خود را ارسال می کنید.

 ب) سپس در خصوص سفارش شما با شما تماس گرفته شده و در صورت تایید نهایی از طرف شما مدارک مربوطه برایتان تهیه و ارسال خواهد شد .

ج) پس از دریافت ویزا، می‌توانید برنامه‌های سفر خود را تنظیم کنید و هر آن چیزی را که می‌خواهید به صورت آنلاین خریداری کنید، یا اگر نیاز به خرید بلیط هواپیما و هتل از ما دارید، ما نیز خدماتی را برای یافتن بهترین‌ها به شما ارائه خواهیم کرد.

مدت زمان اعتبار ووچر هتل چقدر می باشد ؟

تا یک هفته به تاریخ ورود به هتل و پس از اخذ جواب ویزا ، هتل شما معتبر خواهد بود . البته در زمان های خاص مانند نمایشگاه و نیز رخدادهای مهم می بایست زودتر از یک هفته که تاریخ آن به شما اعلام میشود به هتل اطلاع دهیم که شما مایل به استفاده از هتل هستید یا خیر .

آیا میتوانم پس از اخذ ویزا از هتل خود استفاده کنم ؟

 بله حتما .... شما می توانید پس از اخد ویزا مبلغ اقامت خود را پرداخت و از هتل رزرو شده ی خود استفاده نمایید .

آیا ثبت سفارش از طرف دوست و والدین یا اشخاص دیگر امکان پذیر است ؟

بله چرا که نه .

زمان وقت سفارت من بسیار نزدیک است آیا می توانم از خدمات شما برای تهیه مدارک استفاده کنم ؟

بله حتما .... البته روز یکشنبه بدلیل تعطیلی کشورهای اروپایی روز کاری محسوب نمیشود .

برای دریافت این پکیج چه اطلاعاتی را میبایست برای شما بفرستم ؟
  • صفحه اول گذرنامه
  • تعیین سفارت و تاریخ قرار ملاقات
  • شهر مقصد
  • تاریخ ورود و خروج به هتل
در صورت خانواده و یا گروه بودن آیا می توانیم از خدمات پکیج طلایی سفارت استفاده کنیم ؟

بله حتما ... یک نفر به نمایندگی از سایر افراد می تواند سفارش را ارسال می کند .

آیا هتل یا پرواز خاصی را می توانم برای برنامه سفر خود درخواست دهم ؟

بله حتما ... ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سفارش شما منطبق با برنامه سفر شما صورت پذیرد .

آیا پس از دریافت مدارک می توانم سفارش خود را تغییر تاریخ بدهم ؟

بله تنها با پرداخت 20% مبلغ اولیه می توانید تاریخ سفر خود را تغییر دهید . البته این نکته را باید در نظر داشت که هتل یا پرواز رزرو شده در تاریخ جدید ظرفیت پذیرش داشته باشند .

آیا پس از دریافت مدارک می توانم شهر خود را تغییر دهم ؟

برای این کار می بایست سفارش جدیدی را ثبت نمایید .

نحوه پرداخت مبلغ برای دریافت پکیج طلایی چگونه است ؟

50% مبلغ در ابتدای ثبت سفارش و مابقی پس از آماده شدن مدارک .

آیا در صورت عدم استفاده از هتل یا رزرو بلیت جریمه ای متوجه من خواهد بود ؟

خیر .. با همه ی متقاضیان در تاریخ انقضای هتل ( معمولا یک هفته قبل از تاریخ ورود  ) تماس گرفته میشود تا از تمایل متقاضی برای استفاده از هتل اطلاع کسب شود .

قانون استرداد وجه

در صورت صدور مدارک ، استرداد وجه امکان پذیر نخواهد بود .

آدرس

آدرس : تهران ، میدان فردوسی ،

خیابان نوفل لوشاتو